______________________________________________________________
(07-07-2022)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ 2022 (published in June 2021)
Ανακοινώθηκαν οι συντελεστές απήχησης (impact factors, IF) των επιστημονικών περιοδικών (συντελεστές απήχησης διετίας, 2-year IF) (ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο 2022, ISI Journal Citation Reports © 2021). Oι 2-year IF των των γενικών και ειδικών περιοδικών διδακτικής φυσικών επιστημών έχουν ως εξής:
Science Education: 6,000
Studies in Science Education: 4,722
Journal of Research in Science Teaching: 3,918
Journal of Science Education and Technology: 3,419
Chemistry Education Research and Practice (CERP): 3,367
Journal of Chemical Education: 3,208
Science & Education: 2,921
International Journal of Science Education: 2,518
Research in Science Education: 2,469
Physical Review Physics Education Research: 2,359
International Journal of Science and Mathematics Education: 2,051
Research in Science & Technological Education: 1,697
Biochemistry and Molecular Biology Education: 1,369
Journal of Biological Education: 1,343
Journal of Baltic Science Education: 1,232
American Journal of Physics: 0,835
The American Biology Teacher: 0,485
______________________________________________________________
(03-11-2022)
"9ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ" ΤΗΣ OMOΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (Ο.Ε.Φ.Ε.):
"Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ"
ΣΑΒΒΑΤΟ 19 Νοεμβρίου 2022, 10.30 π.μ. - 6 μ.μ. Συνεδριακός χώρος Ξενοδοχείου Grand Serai, Ιωάννινα.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ, ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ.
AITHΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΟΜΙΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ:
https://www.oefe.gr/el/normal/10009/82682/Viewarticle.aspx
______________________________________________________________
(07-08-2021)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ 2020
Ανακοινώθηκαν οι συντελεστές απήχησης (impact factors, IF) των επιστημονικών περιοδικών (συντελεστές απήχησης διετίας, 2-year IF) για το έτος 2020 (ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο 2021, ISI Journal Citation Reports © 2020). Oι 2-year IF των των γενικών και ειδικών περιοδικών διδακτικής φυσικών επιστημών έχουν ως εξής:
Research in Science Education: 5,439
Journal of Research in Science Teaching: 4,832
Science Education: 4,593
Studies in Science Education: 3,417
Journal of Chemical Education: 2,979
Chemistry Education Research and Practice (CERP): 2,959
Physical Review Physics Education Research: 2,412
Journal of Science Education and Technology: 2,315
International Journal of Science Education: 2,241
Science & Education: 2,114
International Journal of Science and Mathematics Education: 2,073
Research in Science & Technological Education: 1,540
Journal of Biological Education: 1,262
Biochemistry and Molecular Biology Education: 1,160
Journal of Baltic Science Education: 1,024 (2018)
The American Biology Teacher: ???
_______________________________________________________________
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ 2020
Ανακοινώθηκαν οι συντελεστές απήχησης (impact factors, IF) των επιστημονικών περιοδικών (συντελεστές απήχησης διετίας, 2-year IF) για το έτος 2019 (ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο 2020, ISI Journal Citation Reports © 2019). Oι 2-year IF των των γενικών και ειδικών περιοδικών διδακτικής φυσικών επιστημών έχουν ως εξής:
Journal of Research in Science Teaching: 3,870
Studies in Science Education: 3,700
Science Education: 3,500
Research in Science Education: 2,248
Chemistry Education Research and Practice (CERP): 1,902
Physical Review Special Topics Physics Education Research: 1,811
Journal of Science Education and Technology: 1,644
International Journal of Science and Mathematics Education: 1,578
International Journal of Science Education: 1,485
Journal of Chemical Education: 1,385
Science & Education: 1,266
Research in Science & Technological Education: 1,111
Journal of Baltic Science Education: 1,024 (2018)
Biochemistry and Molecular Biology Education: 0,924
Journal of Biological Education: 0,764
The American Biology Teacher: 0,282
_______________________________________________________________
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ 2018
Ανακοινώθηκαν οι συντελεστές απήχησης (impact factors, IF) των επιστημονικών περιοδικών (συντελεστές απήχησης διετίας, 2-year IF) για το έτος 2018 (ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο 2019, ISI Journal Citation Reports © 2018). Oι 2-year IF των γενικών και ειδικών περιοδικών διδακτικής φυσικών επιστημών έχουν ως εξής:
Studies in Science Education: 3,250
Journal of Research in Science Teaching: 3,135
Ranking (2018):17/243 (Education & Educational Research)
Science Education: 2,897 (Ranking: 22/243)
Chemistry Education Research and Practice (CERP): 2,285
Physical Review Special Topics Physics Education Research: 1,964
Journal of Science Education and Technology: 1,785
Journal of Chemical Education: 1,763
Research in Science Education: 1,382
International Journal of Science Education: 1,255
Science & Education: 1,210
International Journal of Science and Mathematics Education: 1,027
Journal of Baltic Science Education: 1,024
Biochemistry and Molecular Biology Education: 0,947
Journal of Biological Education: 0,844
Research in Science & Technological Education: 0,785
The American Biology Teacher: 0,276
______________________________________________________________
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ 2017
Ανακοινώθηκαν οι συντελεστές απήχησης (impact factors, IF) των επιστημονικών περιοδικών (συντελεστές απήχησης διετίας, 2-year IF) για το έτος 2017 (ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο 2018, ISI Journal Citation Reports © 2017). Oι 2-year IF των κυριότερων περιοδικών διδακτικής φυσικών επιστημών έχουν ως εξής:
Studies in Science Education: 3,455
Journal of Research in Science Teaching: 3,21 Ranking (2017):11/238 (Education & Educational Research)
Science Education: 3,035 (Ranking: 14/238)
Physical Review Special Topics - Physics Education Research (PRST-PER): 2,582
Journal of Chemical Education: 1,758
Chemistry Education Research and Practice (CERP): 1,621
Research in Science Education: 1,568
Journal of Science Education and Technology: 1,375
International Journal of Science Education: 1,325
Science & Education: 1,265
International Journal of Science and Mathematics Education: 1,086
Biochemistry and Molecular Biology Education: 1,036
Journal of Biological Education: 0,833
Research in Science & Technological Education: 0,513
The American Biology Teacher: 0,271
______________________________________________________________
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ 2016
Ανακοινώθηκαν οι συντελεστές απήχησης (impact factors, IF) των επιστημονικών περιοδικών (συντελεστές απήχησης διετίας, 2-year IF) για το έτος 2016 (ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο 2017, ISI Journal Citation Reports © 2016). Oι 2-year IF των κυριότερων περιοδικών διδακτικής φυσικών επιστημών έχουν ως εξής:
Journal of Research in Science Teaching: 3,179 Ranking (2016): 9/235 (Education & Educational Research)
Science Education: 2,506 (Ranking: 16/235)
Studies in Science Education: 2,417
Chemistry Education Research and Practice (CERP): 1,941
International Journal of Science and Mathematics Education: 1,474
Journal of Chemical Education: 1,419
Research in Science Education: 1,329
Physical Review Special Topics - Physics Education Research (PRST-PER): 1,316 (2015)
International Journal of Science Education: 1,240
Journal of Science Education and Technology: 1,080
Journal of Biological Education: 0,946
Science & Education: 0,823
Research in Science & Technological Education: 0,676
The American Biology Teacher: 0,318
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE (CERP): O συντελεστής απήχησης του περιοδικού για το 2016 είναι 1,941 (2-year IF). Για το 2015 ήταν 1,802.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το CERP είναι το περιοδικό με τους υψηλότερους δείκτες απήχησης από όλα τα διεθνή περιοδικά διδακτικής της χημείας.
______________________________________________________________
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση διοργανώνεται από την ΕΝΕΦΕΤ σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Ξενοδοχείο Valis
στην Αγριά Βόλου από Μ. Δευτέρα 2 έως Μ. Τετάρτη 4 Απριλίου 2018. Η 1η ανακοίνωση του Συνεδρίου Νέων Ερευνητών έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://synedrio2018.enephet.gr/index.php/school/2NRC
_______________________________________________________________
Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΦΕΤ
Oι πλήρεις εργασίες του συνεδρίου (οι οποίες κρίθηκαν με τη μορφή των τετρασέλιδων συνόψεων) πρέπει να συγγραφούν και υποβληθούν από τους συγγραφείς μέχρι την 30 Ιουνίου 2017. Οι εργασίες θα υποβληθούν σε συμπληρωματική κρίση από τους ίδιους κριτές που έκριναν τις συνόψεις και θα δημοσιευθούν μελλοντικά στην ιστοσελίδα του συνεδρίου.
Τα τελικά κείμενα των εργασιών που θα υποβληθούν θα πρέπει να ακολουθούν τις προδιαγραφές που βρίσκονται στον ακόλουθο σύνδεσμο:
http://synedrio2017.enephet.gr/index.php/el/ypoboli-ergasion/yp-tel-erg
Για τη διευκόλυνση της υποβολής των τελικών κειμένων των εργασιών σας συμβουλευθείτε τις οδηγίες που βρίσκονται στον ακόλουθο σύνδεσμο:
http://synedrio2017.enephet.gr/images/final_paper_upload_enephet_2017.pdf
______________________________________________________________
Εξελέγη νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΝΕΦΕΤ
Κατά τη διάρκεια των εργασιών του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση" (Θεσσαλονίκη, 8-10/05/2015) συνήλθε στις 10 Μαίου η γενική συνέλευση της ΕΝΕΦΕΤ που ήταν εκλογοαπολογιστική. Με τις αρχαιρεσίες εξελέγη το νέο εννεαμελές διοικητικό συμβούλιο, το οποίο ακολούθως συγκροτήθηκε σε σώμα. Πρόεδρος ορίστηκε ο Δημήτρης Σταύρου (αναπλ. καθ. Πανεπιστημίου Κρήτης), αντιπρόεδρος η Χρύσα Τζουγκράκη (καθ. Πανεπιστημίου Αθηνών), γραμματέας η Αννα Σπύρτου (αναπλ. καθ. Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας), ταμίας ο Στέφανος Ασημόπουλος (επίκ. καθ. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας) και μέλη οι: Αθανάσιος Βελέντζας (εκπαιδευτικός β)θμιας εκπ.), Αναστάσιος Ζουπίδης (εκπαιδευτικός β)θμιας εκπ.), Μιχάλης Καλογιαννάκης (επίκ. καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης), Κατερίνα Σάλτα (εκπαιδευτικός β)θμιας εκπ.) και Βασίλης Τσελφές (καθ. Πανεπιστημίου Αθηνών}. Η θητεία του Δ.Σ. είναι διετής: 2015-2017.
______________________________________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ 9ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ «ΕΝΕΦΕΤ» (9-5-2016)
Οι κρίσεις των εργασιών που υποβλήθηκαν για τον Τόμο των Πρακτικών του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση ολοκληρώνονται σύντομα. Οι συγγραφείς θα ενημερωθούν σταδιακά μέσω η-μέιλ για τις παρατηρήσεις των κριτών και την ημερομηνία υποβολής των διορθωμένων εργασιών.
______________________________________________________________
ΑΠΕΒΙΩΣΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΣΣΕΤΑΣ
Tην 27 Δεκεμβρίου 2015 έφυγε από την ζωή ο Ανδρέας Κασσέτας, ένας μεγάλος δάσκαλος μαθητών και εκπαιδευτικών στη φυσική και τις φυσικές επιστήμες. Κηδεύτηκε την 30-12-15 στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών παρουσία πολλών εκπαιδευτικών και μαθητών αλλά και εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας (παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης και ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης).
Ο Ανδρέας Κασσέτας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1944, σπούδασε φυσική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Παρίσι.
Σε ανακοίνωσή του, στις 28-12-2015, το "Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής" ανέφερε ότι «διακρίθηκε για το ήθος του, την ευγένεια και την πολυσχιδή μόρφωσή του. Οι ουσιαστικές παρεμβάσεις του στην εκπαίδευση έδωσαν καινούρια πνοή στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών, καθώς κατάφερνε να αναδεικνύει τη βαθιά σχέση των φυσικών επιστημών με την ιστορία, τον πολιτισμό και τις κοινωνικές εξελίξεις. Η απουσία του θα γίνει ιδιαίτερα αισθητή από την εκπαιδευτική κοινότητα».
Θα θυμόμαστε πάντα την ευγενική του παρουσία, τις ανακοινώσεις και τις παρεμβάσεις του στα συνέδρια της ΕΕΦ, στα σεμινάρια της ΕΕΧ και στα συνέδρια «Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση». Όταν μιλούσε ο Κασσέτας, διάνθιζε τα θέματά του, εκτός από την επιστημονική και παιδαγωγική τους πλευρά, με πολύ ενδιαφέρουσες ιστορικές και φιλοσοφικές προσεγγίσεις. Οι αίθουσες ήταν ασφυκτικά γεμάτες από εκπαιδευτικούς.
Η μνήμη του ας είναι αιωνία.
______________________________________________________________
1o ΠΑΝΕΛΛHΝΙΟ ΣΧΟΛΕIΟ ΝEΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΤΗΣ «ΕΝΕΦΕΤ»
Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης (Σχολή Επιστημών Αγωγής) θα διεξαχθεί στις 10-12 Απριλίου 2017, στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης (ΟΑΚ), στο Κολυμπάρι Χανίων, το 1ο Πανελλήνιο Σχολείο Νέων Ερευνητών της ΕΝΕΦΕΤ. Το σχολείο θα αποτελέσει συνέχεια του 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» (συνέδριο της ΕΝΕΦΕΤ), που θα διεξαχθεί στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (Σχολή Επιστημών Αγωγής, Ρέθυμνο) στις 7-9 Απριλίου 2017.
Kαλούνται oι υποψήφιοι διδάκτορες και μεταπτυχιακοί φοιτητές που βρίσκονται στο στάδιο εκπόνησης της μεταπτυχιακής τους εργασίας με αντικείμενο την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία να υποβάλουν μέχρι 27 Νοεμβρίου 2016 μία σύνοψη 4 σελίδων Α4.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες στην ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ του συνεδρίου.
______________________________________________________________
ΕΚΛΟΓEΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝAΔΕΙΞΗ ΝEΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΎ ΣΥΜΒΟΥΛIΟΥ ΚΑΙ ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚHΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉΣ THΣ ΕΝΕΦΕΤ
Το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (ΕΝΕΦΕΤ) προκηρύσσει εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Εξελεγκτικής Επιτροπής, σύμφωνα με τα άρθρα 15 και 16 του καταστατικού.
Οι αρχαιρεσίες θα διεξαχθούν στη Γενική Συνέλευση της 8ης Απριλίου 2017 που θα πραγματοποιηθεί στο Ρέθυμνο κατά τη διάρκεια του «10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση».
Δείτε τη σχετική προκήρυξη στoν ΙΣΤΟΤΟΠΟ της ΕΝΕΦΕΤ.
______________________________________________________________
10ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ "ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" (ΕΝΕΦΕΤ)
Πανεπιστήμιο Κρήτης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, ΡΕΘΥΜΝΟ, 7-9 Απριλίου 2017
(06/03/2017) ANAΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
______________________________________________________________
10ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ "ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" (Συνέδριο ΕΝΕΦΕΤ)
To ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ της ΕΝΕΦΕΤ θα διεξαχθεί στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (Σχολή Επιστημών Αγωγής, Ρέθυμνο) στις 7-9 Απριλίου 2017. ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ (ΣΥΝΟΨΕΩΝ): 13-11-2016.
Δείτε τη σχετική ιστοσελίδα και την 1η και τη 2η Ανακοίνωση του Συνεδρίου στον σύνδεσμο: http://synedrio2017.enephet.gr
______________________________________________________________
9ο συνέδριο Ιστορίας Φιλοσοφίας και Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών
Το Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει στην Αθήνα το "9ο συνέδριο Ιστορίας Φιλοσοφίας και Διδακτικής Φυσικών Επιστημών", στις 11 έως 13 Νοεμβρίου 2016. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Μαράσλειου Διδασκαλείου. Δείτε την ιστοσελίδα και το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου στον σύνδεσμο: https://hpsst.wordpress.com/
______________________________________________________________
'
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ: Π.Μ.Σ. «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση»
Για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση" του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, του Πανεπιστημίου Αιγαίου (Ρόδος), οι αιτήσεις υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά από το διάστημα 18 Απριλίου 2016- 31 Μαΐου 2016 (ώρα 14:00). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Π.Μ.Σ. μεταβείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.pse.aegean.gr/dithenet/?lang=el
______________________________________________________________
(01-06-2016)
Θερινά Σχολεία Σύγχρονης Φυσικής της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) θα πραγματοποιήσει και φέτος τον θεσμό των Θερινών Σχολείων στις εξής περιοχές:
Ερέτρια και Γιαννιτσά 23-27 Ιουνίου 2016, Κεφαλλονιά 27 Ιουνίου - 1 Ιουλίου 2016, Θεσσαλονίκη 27 Ιουνίου - 1 Ιουλίου 2016, Ιστιαία 1-3 Ιουλίου 2016, Μεσσήνη 28 Ιουλίου -1 Αυγούστου 2016, Αίγινα και Κάλυμνος 25-29 Αυγούστου 2016.
Περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο της ΕΕΦ http://eef.gr/enimerosi/1185-fisiki.html
______________________________________________________________
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: "Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες"
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 16 και 17 Απριλίου 2016
Ανακοινώθηκε το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ του Συνεδρίου
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ., το Τμήμα Φυσικής του Α.Π.Θ. και η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.) διοργανώνουν Πανελλήνιο Συνέδριο, το Σάββατο 16 και την Κυριακή 17 Απριλίου 2016, στη Θεσσαλονίκη, με τον παραπάνω τίτλο.
Στον δικτυακό τόπο του συνεδρίου: http://physcool.web.auth.gr/synedrio2016 έχει ήδη αναρτηθεί το αναλυτικό πρόγραμμα.
Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι ελεύθερη χωρίς κόστος για τους συμμετέχοντες. Hλεκτρονική προεγγραφή των συνέδρων μέχρι Πέμπτη 14/4, ώρα 23.59, ακολουθώντας τις οδηγίες που είναι διαθέσιμες στον δικτυακό τόπο του συνεδρίου. Επί τόπου εγγραφή στη γραμματεία του συνεδρίου: Σάββατο 16/4, 08.30-17.00.
Χώρος διεξαγωγής του συνεδρίου: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Πύργος Παιδαγωγικής Α.Π.Θ.
Οι εργασίες του συνεδρίου θα εκδοθούν σε ηλεκτρονικά πρακτικά τα οποία θα είναι ελευθέρως διαθέσιμα στο διαδίκτυο.
______________________________________________________________
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: "Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες"
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ., το Τμήμα Φυσικής του Α.Π.Θ. και η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.) ανακοινώνουν τη διοργάνωση Πανελλήνιου Συνεδρίου, στις 16 και 17 Απριλίου 2016, στη Θεσσαλονίκη, με τον παραπάνω τίτλο.
Η 1η ανακοίνωση περιγράφει τον σκοπό του συνεδρίου και τα ενδεικτικά ερωτήματα που θα μπορούσαν να απασχολήσουν τις εργασίες του.
Η 2η ανακοίνωση του συνεδρίου με αναλυτικές πληροφορίες για τη σύνταξη και την κατάθεση εργασιών έχει ήδη αναρτηθεί, ενώ το άνοιγμα της πλατφόρμας υποβολής των εργασιών θα γίνει στις 30 Νοεμβρίου 2015. Οι εργασίες του συνεδρίου θα εκδοθούν σε ηλεκτρονικά πρακτικά τα οποία θα είναι ελεύθερα διαθέσιμα στο διαδίκτυο. Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι ελεύθερη χωρίς κόστος για τους συμμετέχοντες. Ωστόσο, για την καλύτερη δυνατή οργάνωση του συνεδρίου απαιτείται η ηλεκτρονική προεγγραφή των συνέδρων ακολουθώντας τις οδηγίες που είναι διαθέσιμες στο δικτυακό τόπο του συνεδρίου, από τις 30 Νοεμβρίου 2015 μέχρι και τις 14 Απριλίου 2016.
Δικτυακός τόπος του συνεδρίου: http://physcool.web.auth.gr/synedrio2016
H 2η ανακοίνωση έχει αναρτηθεί και στον δικτυακό τόπο του περιοδικού "Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση" (http://physcool.web.auth.gr/) (κάντε κλικ στο "Συνέδριο 2016") καθώς και στον δικτυακό τόπο της ΠΑΝΕΚΦΕ (http://panekfe.gr/).
______________________________________________________________
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή στις εγκαταστάσεις της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Ρόδο, στις 17 και 18 Οκτωβρίου 2014, το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες
Το συνέδριο διοργάνωσαν το "Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής" του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το "Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών" του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου, υπό την αιγίδα της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Υπεύθυνοι της διοργάνωσης ήταν τα μέλη ΔΕΠ Μιχάλης Σκουμιός και Χρυσάνθη Σκουμπουρδή.
Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν οι: Lena Pierre, Κωνσταντίνος Ραβάνης, Μαριάννα Τζεκάκη, Γεώργιος Φεσάκης και Aννα Χρονάκη.
Παρουσιάστηκαν προφορικά 77 εργασίες (επιπλέον των κεντρικών ομιλιών), ενώ υπήρξε και μία συνεδρία με 8 αναρτημένες ανακοινώσεις (αφίσες). Σύνολο ανακοινώσεων (μαζί με τις κεντρικές ομιλίες και το συμπόσιο): 90
Στο συμπόσιο που οργάνωσε η Κατερίνα Πλακίτση και με συζητητή τον Γεώργιο Τσαπαρλή παρουσιάστηκε ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (δημοτικό και γυμνάσιο).
Ενα εργαστήριο ήταν αφιερωμένο στο εκπαιδευτικό παιχνίδι.
Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με Στρογγυλό Τραπέζι με θέμα ΤΑ ΥΛΙΚΑ, ΟΙ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, με οργανωτή τον Φραγκίσκο Καλαβάση. Στο στρογγυλό τραπέζι αναδείχθηκε και τονίστηκε η ανάγκη της επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ερευνητών της διδακτικής των μαθηματικών και της διδακτικής των φυσικών επιστημών.
Το Αναλυτικό Πρόγραμμα του συνεδρίου είναι δημοσιευμένο στην ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ του συνεδρίου.
______________________________________________________________
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ονοματολογίας & Ορολογίας της Χημείας
Το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην αίθουσα εκδηλώσεων της Ένωσης Ελλήνων Χημικών το «1ο Συνέδριο Χημικής Ονοματολογίας και Ορολογίας» με τη συμμετοχή περισσότερων από 200 συνέδρων, μεταξύ των οποίων και 60 προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές του Χημικού Τμήματος. Την έναρξη του Συνεδρίου κήρυξε ο Πρόεδρος της Δ.Ε. της Ε.Ε.Χ., δρ. Α. Παπαδόπουλος. Ομιλητές ήταν οι πανεπιστημιακοί Κ. Ευσταθίου, Α. Γκιμήσης, Π. Σίσκος,
Π. Γιαννακουδάκης, Α. Βάρβογλης, Ν. Κλούρας, Σ. Περλεπές, Γ. Τσαπαρλής και Α. Κουτσολέλος και από το Πανεπιστήμιο Κύπρου ο Ε. Λεοντίδης. Ακόμη οι εκπαιδευτικοί Α. Μαυρόπουλος και Μ. Γασπαράκης και οι εκπρόσωποι του ΕΛΟΤ Κ. Τοράκη και Ι. Σαριδάκης. Γλωσσολογική παρέμβαση πραγματοποίησε η Επίκουρος Καθηγήτρια Γλωσσολογίας του
ΕΚΠΑ Μ. Κακριδή. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο θα βρείτε στη στήλη "Τελευταία Νέα" στον ΙΣΤΟΤΟΠΟ της ΕΕΧ.¨
______________________________________________________________
NEA THΣ ΕΝΕΦΕΤ (9 Απριλίου 2013):
Ο διαδικτυακός τόπος της ΕΝΕΦΕΤ είναι επισκέψιμος στη διεύθυνση: http://www.enephet.gr
_______________________________________________________________
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: Ποια φυσική έχει νόημα να διδάσκονται τα παιδιά μας;
9-10 Μαρτίου 2013, Πύργος Παιδαγωγικού, Θεσσαλονίκη
To ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και οι ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ έχουν αναρτηθεί στον ΙΣΤΟΤΟΠΟ του συνεδρίου
Στον ιστότοπο του συνεδρίου διατίθενται και τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, με ευρετήριο συγγραφέων. Τίτλος πρακτικών: "Ποια Φυσική έχει νόημα να διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα;" (IBSN 978-960-243-689-9). Τα πρακτικά είναι διαθέσιμα στην ενότητα "Πρακτικά Συνεδρίου".
________________________________________________________________
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ Η "ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗN EΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ" (ΕNEΦΕΤ)
Mε την με αριθμό 6404/6.3.2012 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης (εκουσία δικαιοδοσία), αναγνωρίστηκε το Σωματείο με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ», με τον διακριτικό τίτλο «ΕΝΕΦΕΤ» και με έδρα τον Δήμο Θέρμης Ν. Θεσσαλονίκης. Προσεχώς θα διοργανωθεί η ιδρυτική συνέλευση και σχετική ημερίδα στη Θεσσαλονίκη, έδρα της ΕΝΕΦΕΤ.
H ίδρυση του σωματείου αποφασίστηκε στις 17 Απριλίου 2011 κατά τη διάρκεια του 7ου Συνεδρίου στην Αλεξανδρούπολη, σε συνάντηση της επιστημονικής επιτροπής του συνεδρίου, η οποία ενέκρινε την υλοποίηση σχετικής απόφασης που είχε ληφθεί στο 6ο Συνέδριο στη Φλώρινα.
Σκοποί της ΕΝΕΦΕΤ είναι:
Α. Η συνεισφορά του στην ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας, βασικής και
εφαρμοσμένης, στην εκπαίδευση των φυσικών επιστημών και τεχνολογίας και στη
διάχυση των ερευνητικών αποτελεσμάτων στους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς
που έχουν σχέση με την εκπαίδευση καθώς και η επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς
όλων των βαθμίδων.
Β. Η προαγωγή της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών και της τεχνολογίας
σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Γ. Η αντιπροσώπευση και υποστήριξη των Ελλήνων ερευνητών της
εκπαίδευσης των φυσικών επιστημών και τεχνολογίας στην Ελλάδα και στο
εξωτερικό.
Δ. Η διοργάνωση και η διεξαγωγή του ανά διετία τακτικού συνεδρίου με τίτλο
«Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών
στην Εκπαίδευση», καθώς και η διοργάνωση άλλων εκδηλώσεων, και
δραστηριοτήτων και εκδόσεων.
Τα μέλη του Σωματείου διακρίνονται σε τακτικά, σπουδαστικά και επίτιμα.
Α. Τακτικά μέλη του Σωματείου εγγράφονται:
1) Οι εν ενεργεία ή συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί (Προσχολικής, Α)βάθμιας, Β)βάθμιας και Γ)βάθμιας εκπαίδευσης), που ασχολούνται ή ασχολήθηκαν με την
έρευνα της διδασκαλίας και μάθησης των φυσικών επιστημών και της τεχνολογίας,
στην Ελλάδα ή στην Κύπρο.
2) Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές οποιουδήποτε tμήματος Ελληνικού ή ισότιμου
ξένου ΑΕΙ, που οι σπουδές τους αφορούν το πεδίο της εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες και την τεχνολογία.
Β. Σπουδαστικά μέλη του Σωματείου εγγράφονται οι προπτυχιακοί φοιτητές
οποιουδήποτε τμήματος Ελληνικού ή ισότιμου ξένου AEI, που οι σπουδές τους αφορούν το πεδίο της εκπαίδευσης στις φυσικές
επιστήμες και την τεχνολογία.
Οι πόροι του Σωματείου θα προέρχονται από τις συνδρομές των μελών και από άλλες προσόδους. Οι πόροι θα διατίθενται για την κάλυψη των
λειτουργικών αναγκών του, ενώ μέρος των πόρων μπορεί να διατίθεται για την
υποστήριξη εκδόσεων καθώς και για τη χορήγηση υποτροφιών σε
μεταπτυχιακούς σπουδαστές για τη συμμετοχή τους στο Συνέδριο.
Οι αρχαιρεσίες του σωματείου για την εκλογή του εννεαμελούς διοικητικού συμβουλίoυ και της εξελεγκτικής επιτροπής θα γίνονται κάθε δύο
χρόνια, κατά τη διάρκεια του Πανελλήνιου Συνεδρίου της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση.
Τα ιδρυτικά μέλη εξέλεξαν το προσωρινό εννεαμελές διοικητικό συμβούλιο, το οποίο συνήλθε και συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής: Πρόεδρος Δημήτρης Ψύλλος, Αντιπρόεδρος Πέτρος Καριώτογλου, Γραμματέας Κρυσταλλία Χαλκιά, Ταμίας Δημήτρης Σταύρου, Μέλη Διονύσης Βαβουγυιός, Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, Γεώργιος Παπαγεωργίου, Χρύσα Τζουγκράκη, Γεώργιος Τσαπαρλής. Το προσωρινό ΔΣ θα διοικήσει το Σωματείο μέχρι τις
πρώτες αρχαιρεσίες.
________________________________________________________________
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ 2013
Aνακοινώθηκαν οι συντελεστές απήχησης (impact factors, IF) των επιστημονικών περιοδικών (2-year and 5-year IF)(ISI Journal Citation Reports © 2013). Oι 2-year IF των κυριότερων περιοδικών διδακτικής φυσικών επιστημών έχουν ως εξής:
Journal of Research in Science Teaching: 3,02 Ranking: 2013: 6/219 (Education & Educational Research)
Science Education: 2,921 Ranking: 2013: 8/219 (Education & Educational Research)
Physical Review Special Topics - Physics Education Research (PRST-PER): 1,573
International Journal of Science Education: 1,516
Chemistry Education Research and Practice (CERP): 1,309
Research in Science Education: 1,268
Journal of Chemical Education: 1,001
Journal of Science Education and Technology: 0,869
Science & Education: 0,718
International Journal of Science and Mathematics Education: 0,636
Research in Science & Technological Education (IF 2012): 0,500
The American Biology Teacher: 0,369
Journal of Biological Education (IF 2012): 0,269
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE (CERP): O συντελεστής απήχησης του περιοδικού για το 2013 είναι 1,309 (2-year IF). Για το 2011 ήταν 1,075. Εξάλλου, ο 5-year IF είναι 1,436 (για το 2012 ήταν 1,200).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το CERP είναι το περιοδικό με τους υψηλότερους δείκτες απήχησης από όλα τα διεθνή περιοδικά διδακτικής της χημείας.
_______________________________________________________________
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Ρόδος, 17 και 18 Οκτωβρίου 2014)
Το συνέδριο διοργανώνουν το "Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής" του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το "Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών" του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου, υπό την αιγίδα της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου, την Παρασκευή 17 και το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014, στις εγκαταστάσεις της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Ρόδο. Το συνέδριο θα έχει και διεθνή συμμετοχή. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο, μαζί με την 1η και τη 2η Ανακοίνωση και το Αναλυτικό Πρόγραμμα, θα βρείτε στην ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ του συνεδρίου.
_______________________________________________________________
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΗΧΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ 2012
Aνακοινώθηκαν τον Ιούνιο 2013 οι συντελεστές απήχησης (impact factors, IF) των επιστημονικών περιοδικών (2-year and 5-year IF)(ISI Journal Citation Reports © 2012). Oι 2-year IF των κυριότερων περιοδικών διδακτικής φυσικών επιστημών έχουν ως εξής:
Journal of Research in Science Teaching: 2,552 Ranking: 2012: 9/216 (Education & Educational Research)
Science Education: 2,382 Ranking: 2012: 10/216 (Education & Educational Research)
Physical Review Special Topics - Physics Education Research (PRST-PER): 1,529
International Journal of Science Education: 1,340
Research in Science Education: 1,104
Chemistry Education Research and Practice (CERP): 1,075
Journal of Science Education and Technology: 0,940
Journal of Chemical Education: 0,817
Science & Education: 0,707
Research in Science & Technological Education: 0,500
International Journal of Science and Mathematics Education: 0,460
The American Biology Teacher: 0,390
Journal of Biological Education: 0,269
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE (CERP): O συντελεστής απήχησης του περιοδικού για το 2012 είναι 1,075 (2-year IF) (ανακοινώθηκε τον Ιούνιο 2013). Για το 2011 ήταν 0,855. Εξάλλου, ο 5-year IF είναι 1,200
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το CERP είναι το περιοδικό με τους υψηλότερους δείκτες απήχησης από όλα τα διεθνή περιοδικά διδακτικής της χημείας.
_______________________________________________________________
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ονοματολογίας & Ορολογίας της Χημείας
Το Τμήμα Παιδείας & Χημικής Εκπαίδευσης της Ένωσης Ελλήνων Χημικών διοργανώνει το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ονοματολογίας & Ορολογίας της Χημείας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014. Το συνέδριο θα διεξαχθεί στα γραφεία της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, Οδός Κάνιγγος 27.
Πρόεδρος του συνεδρίου: Δρ. Α. Παπαδόπουλος (Πρόεδρος της Δ.Ε./ΕΕΧ). Πρόεδρος oργανωτικής επιτροπής: Δρ. Α. Μαυρόπουλος (πρόεδρος του ΤΠΧΕ/ΕΕΧ). Πρόεδρος επιστημονικής επιτροπής: Καθηγητής Μ. Καραγιάννης.
Ομιλητές θα είναι οι: Α. Μαυρόπουλος, K. Tοράκη, Κ. Ευσταθίου, Μ. Κακριδή, Α. Κουτσολέλος, Γ. Τσαπαρλής, Ν. Κλούρας, Α. Γκιμήσης, Π. Γιαννακουδάκης, Σπ. Περλεπές, Ε. Λεοντίδης, Μ. Γασπαράκης, Ι. Σαριδάκης, Π. Σίσκος, Α. Βάρβογλης.
Στο blog του συνεδρίου, διαβάστε το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ του Συνεδρίου.
________________________________________________________________________________________________________________________________
OI ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Αιγάλεω οργανώνει επιστημονική διημερίδα με θέμα: «Οι Φυσικές Επιστήμες στο Προσκήνιο / Ευρώπη» / με θέμα για το 2015: «Διαφωτίζοντας την εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών», στις 5 και 6 Οκτωβρίου 2013 στο αμφιθέατρο του 4ου Γενικού Λυκείου Αιγάλεω (Ιερά Οδός 306, Αιγάλεω, Αθήνα).
Στις 5 Οκτωβρίου 2013 θα παρουσιαστούν δύο Κυπριακές και όλες οι Ελληνικές εργασίες που συμμετείχαν στο Science on Stage European festival 2013.
Στις 6 Οκτωβρίου 2013 θα δοθούν διαλέξεις από πανεπιστημιακούς καθηγητές με θέματα: «Η ανακάλυψη του Μποζονίου Higgs στο CERN», «Η Εκπαίδευση αντιμετωπίζοντας τις Προκλήσεις και Προοπτικές του 21ου αιώνα», «Ανοσοθεραπεία του καρκίνου: νεότερα δεδομένα και προοπτικές» και «Αριθμοί και συμπτώσεις».
Tέλος, στο πλαίσιο του προγράμματος «Οι Φυσικές Επιστήμες στο Προσκήνιο / Ευρώπη», θα ανακοινωθεί επίσημα η πρόσκληση υποβολής εργασιών για τους 8ους Πανελλήνιους Αγώνες Κατασκευών και Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών με θέμα: «Διαφωτίζοντας την εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών» (Illuminating Science Education), για εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ04, ΠΕ03, ΠΕ12, ΠΕ19, ΠΕ20, ΠΕ60 και ΠΕ70. Οι 8οι Πανελλήνιοι Αγώνες θα γίνουν 7 και 8 Νοεμβρίου 2014 στο ΕΚΦΕ Αιγάλεω, Αθήνα. Οι νικητές των Αγώνων θα συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό φεστιβάλ που θα γίνει 17 έως 20 Ιουνίου 2015 στο Queen Mary University στο Λονδίνο.
Οι εργασίες της διημερίδας θα μεταδοθούν ζωντανά μέσω διαδικτύου στην διεύθυνση: http://vod.sch.gr/video/iptv/646
__________________________________________________________________
10ο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε. Προσεγγίσεις της σχολικής διαδικασίας μέσα από την ψηφιακή διάσταση (Αθήνα, 19 & 20 Οκτωβρίου 2013)
Πρόσκληση στελέχωσης της Ομάδας των Κριτών του Συνεδρίου
ΑΠΟ ΤΗΝ Οργανωτική Επιτροπή: Η Οργανωτική Επιτροπή του 10ου Συνεδρίου ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ απευθύνει πρόσκληση σε επιστήμονες των χώρου των εφαρμογών των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση που επιθυμούν να στελεχώσουν την Ομάδα Κριτών του 10ου Συνεδρίου, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους στέλνοντας e-mail στο sec@synedrio10.com, επισυνάπτοντας σύντομο cv/ακαδημαϊκό id τους.
Απαιτούμενα ένταξης στην Ομάδα Κριτών του Συνεδρίου: η ύπαρξη τουλάχιστον μεταπτυχιακού τίτλου στα πεδία των ΤΠΕ και των εφαρμογών τους στην
εκπαίδευση. Επιθυμητή η προγενέστερη συμμετοχή σε ομάδα Κριτών Συνεδρίου καθώς και η ύπαρξη αρθρογραφίας τους σε επιστημονικά περιοδικά ή συνέδρια.
Κάθε κριτής αναμένεται να κρίνει 3 ως 4 εργασίες που θα υποβληθούν για κρίση (αρχική και τελική κρίση, σε πλήρες κείμενο).
Οι κριτές θα λάβουν σε ηλεκτρονική μορφή βεβαίωση κριτή και τον ηλεκτρονικό τόμο πρακτικών του συνεδρίου.
Στην περίπτωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, αυτό ας γίνει μέχρι τις αρχές του Δεκεμβρίου 2012.
Ας κοινοποιηθεί η παρούσα πρόσκληση και σε άλλους φίλους που θα επιθυμούσαν πιθανά να ενταχθούν στην ομάδα κριτών του συνεδρίου.
Δικτυακός τόπος συνεδρίου (σε κατασκευή): http://synedrio10.com
Το συνέδριο είναι υπό την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.
____________________________________________________________________
1ο Συνέδριο «Διδακτικής της Χημείας» Ελλάδας-Κύπρου, «Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις»
Το Τμήμα Παιδείας της Ένωσης Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) και η Παγκύπρια Ένωση Επιστημόνων Χημικών (ΠΕΕΧ) διοργανώνουν το 1ο Συνέδριο Διδακτικής της Χημείας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα 1 και 2 Δεκεμβρίου 2012.
Xώρος διεξαγωγής του Συνεδρίου: Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ, Πανεπιστημίου 52.
Εγγραφή των συνέδρων: Σάββατο 1 Δεκεμβρίου, 09.00-09.30.
Θεματικές ενότητες του συνεδρίου:
Αναλυτικά Προγράμματα & βιβλία Χημείας.
Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις στη Χημεία.
Η Αξιολόγηση στο μάθημα της Χημείας.
Το Πείραμα στη διδασκαλία της Χημείας.
Ιστορία και Φιλοσοφία της Χημείας.
Επιστήμη, Κοινωνία, Τεχνολογία και Περιβάλλον - Eπιστημονικός εγγραμματισμός.
Για να δείτε το Πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ ή πηγαίνετε στην ιστοσελίδα της ΕΕΧ.
Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο
α) Στην ιστοσελίδα της ΕΕΧ /www.eex.gr/ Τμήμα Παιδείας & Χημικής Εκπαίδευσης.
β) Με mail στο: paideia@eex.gr
_________________________________________________________________
7ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Η Ιστορία και Φιλοσοφία των Επιστημών στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών", Αθήνα 1-3 Νοεμβρίου 2012
Το Συνέδριο διεξάγεται παράλληλα με το 5ο Διεθνές Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ιστορίας των Επιστημών.
Η έναρξη των Συνεδρίων θα γίνει την 1 Νοεμβρίου 2012 στην Aίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών, ώρα 9 π.μ.
Οι εγγραφές θα ξεκινήσουν από την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου, ώρα 3 μ.μ., στο φουαγιέ του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.
Για περισσότερες πληροφορίες και για το τελικό πρόγραμμα, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Συνεδρίου στη διεύθυνση: http://panhellenic.hpdst.gr/
___________________________________________________________________
2011: ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
To 2011 εορτάζεται παγκοσμίως ως διεθνές έτος χημείας. Στην Ελλάδα, η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ και τα περιφερειακά παραρτήματά της οργανώνουν, σε συνεργασία με πανεπιστημιακά τμήματα χημείας και άλλους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, σειρά εκδηλώσεων σε όλη την χώρα. Στις εκδηλώσεις περιλαμβάνονται και επισκέψεις μαθητών σε χημικά εργαστήρια καθώς και επισκέψεις πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών χημικών σε απομακρυσμένα σχολεία
___________________________________________________________________
11ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ KΥΠΡΟΥ-ΕΛΛΑΔΑΣ 2011
H συνεισφορά της Χημείας στον ανθρώπινο πολιτισμό - Παρελθόν, παρόν και μέλλον
Λεμεσός, Τετάρτη 26 μέχρι Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011
Ξενοδοχείο Crowne Plaza, πρώην Holiday Inn
To συνέδριο είναι αφιερωμένο στο Διεθνές Έτος Χημείας (2011) και στοχεύει να αναδείξει το τεράστιο εύρος της Χημείας και τη συνεισφορά της στον ανθρώπινο πολιτισμό. Όλα τα χημικά πεδία θα καλυφθούν με προφορικές παρουσιάσεις ή με ανηρτημένες ανακοινώσεις και ανάμεσα σε αυτή η Χημική Εκπαίδευση-Διδακτική της Χημείας και η Ιστορία της Χημείας.
To Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011 θα διεξαχθεί ημερίδα για τη Xημική Eκπαίδευση και τη Διδακτική της Χημείας.
___________________________________________________________________
3ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
Στις 28-29-30 Ιανουαρίου 2011 πραγματοποιήθηκε στην Ερέτρια το 3ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της ΕΕΦ με θέμα «Η Φυσική στην τάξη». Στο Συνέδριο παρουσιάστηκαν 50 εισηγήσεις προσκεκλημένων ομιλητών και εκπαιδευτικών.
Στο Συνέδριο εκφράστηκε η αγωνία των συναδέλφων για το τι τελικά διδάσκουμε σήμερα και με ποια εργαλεία. Oι φυσικοί θέλουν περισσότερη Φυσική στο σχολείο, θέλουν σχολείο διευρυμένου ωραρίου, σχολείο δημιουργικό, με εκπαιδευτικούς συνεχώς επιμορφούμενους και με αμοιβές που θα τους εξασφαλίζουν αξιοπρεπή διαβίωση.
____________________________________________________________________
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΣΩΜΑΤΙΔΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ (PARTICULATE AND STRUCTURAL CONCEPTS OF MATTER)
To συμπόσιο διοργανώθηκε με επιτυχία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών από 5-8 Νοεμβρίου 2010, υπό την αιγίδα των Πανεπιστημίων Αθηνών και Ιωαννίνων, με υπευθύνους τους καθ. Γεώργιο Καλκάνη και Γεώργιο Τσαπαρλή αντιστοίχως.
Όλοι οι ομιλητές ήταν προσκεκλημένοι. Το συμπόσιο παρηκολούθησαν και πολλοί Έλληνες εκπαιδευτικοί και μεταπτυχιακοί σπουδαστές διδακτικής. Δείτε τα ονόματα των ομιλητών και το πρόγραμμα στις ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. Προσεχώς αναμένεται να κυκλοφορήσει ένας τόμος με σχετικές εργασίες
____________________________________________________________________
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΣΩΜΑΤΙΔΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ (PARTICULATE AND STRUCTURAL CONCEPTS OF MATTER), ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, 5-8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010
To συμπόσιο οργανώνεται από τα Πανεπιστήμια Αθηνών και Ιωαννίνων με υπευθύνους τους καθ. Γεώργιο Καλκάνη και Γεώργιο Τσαπαρλή αντιστοίχως.
Οι ομιλητές είναι προσκεκλημένοι. Υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης του συνεδρίου από ακροατές με προκαθορισμένο αριθμό. Αν ενδιαφέρεστε παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με τον Γεώργιο Τσαπαρλή στο τηλέφωνο 2651008431 ή με ηλεμήνυμα στην διεύθυνση gtseper@cc.uoi.gr. ΔΕΝ υπάρχει τέλος παρακολούθησης.
Στο Συμπόσιο θα συμμετάσχουν ως ομιλητές οι παρακάτω (η σειρά αναγραφής είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα του συμποσίου):
Hannah Sevian (University of Massachusetts, USA), Philip Johnson (University of Durham, UK), Constantinos P. Constantinou (University of Cyprus), Ingo Eilks (University of Bremen, Germany), Dimitris Psillos (University of Thessaloniki), Marianne Wiser (Clark University, USA), George Papageorgiou (University of Thrace), Mirjam Steffensky (IPN Kiel Germany), Marijn R. Meijer (Utrecht University, the Netherlands), Bhawani Venkataraman (The New School for Liberal Arts, New York, USA), George Kalkanis (University of Athens), Sevil Akaygun (Bogazici University, Istanbul, Turkey), Avi Hofstein, Rachel Mamlok-Naaman, and Tamy Levy Nahum (The Weizmann Institute of Science, Israel), Georgios Tsaparlis (University of Ioannina), Joseph Krajcik (University of Michigan, USA), Ajda Kahveci (Canakkale Onsekiz Mart University, Turkey), Canan Nakiboglu (Balikesir University, Turkey), Vicente Talanquer (University of Arizona, USA), Iztok Devetak (University of Ljubljana, Slovenia), Karina Adbo (Linnoeus University, Sweden), Constantine D. Skordoulis (University of Athens).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ
FRIDAY, 5 NOVEMBER 2010
17.00-18.00 Registration / 18.00-18.30 Addresses /
Session 1 (18.30-19.50): LEARNING PROGRESSIONS FOR TEACHING A PARTICLE MODEL OF MATTER, part I
18.30-19.00 Hannah Sevian and Marilyne Stains: Mental models held by students and cognitive constraints hindering progress in understanding of the structure and motion of matter for students aged 13 through undergraduate level / 19.00-19.30 Philip Johnson: How students' understanding of particle theory develops: a learning progression / 19.30-19.50 Discussion
20.00-21.30 Reception
SATURDAY, 6 NOVEMBER 2010
Session 2 (08.30-10.30): STUDENTS' AND TEACHERS' MENTAL MODELS OF THE PARTICULATE NATURE OF MATTER, part I
08.30-09.00 Constantinos P. Constantinou, Michael Michael, Loucas Louca: A modeling scaffolded approach to promoting the active invention and elaboration of interpretive particle mechanisms by students aged 10-12 years old: the impact of epistemological frames on the invention of conceptual models as interpretive frameworks / 09.00-09.30 Ingo Eilks, Janina Bindernagel: Teachers' ways through the particulate nature of matter in lower secondary chemistry teaching: a continued change of different models vs. a coherent conceptual structure? / 09.30-10.00 Eleni Petridou, Euripides Hatzikraniotis, Maria Kallery, and Dimitris Psillos: A study on exploratory use of microscopic models as research tools: the case of polarization / 10.00-10.30 Discussion /
10.30-13.30 Visit to the Acropolis Museum (including coffee and lunch break)
Session 3 (14.30-16.30): PRE-K, KINDERGARTEN AND PRIMARY SCHOOL
14.30-15.00 Marianne Wiser and Victoria Fox: Quantifying amount of material: a teaching intervention in preK and kindergarten / 15.00-15.30 George Papageorgiou: Explanations of chemical changes in relation to the structure of substances in young ages / 15.30-16.00 Mirjam Steffensky and Ilka Parchmann: Do we need particulate concepts in primary science? / 16.00-16.30 Discussion / 16.30-17.00 Coffee break
Session 4 (17.00-18.20): CONTEXT-BASED TEACHING AND LEARNING
17.00-17.30 Marijn R. Meijer, Astrid M.W. Bulte & Albert Pilot: Macro - micro thinking: implementation of meso-structures in secondary chemistry education / 17.30-18.00 Bhawani Venkataraman: Chemical origin of life as a context for teaching introductory chemistry / 18.00-18.20 Discussion
Session 5 (18.30-19.50): EDUCATIONAL TECHNOLOGY
18.30-19.00 George Kalkanis: From scientific to educational Monte Carlo simulations of microKosmos in the frame of scientific/educational methodology / 19.00-19.30 Sevil Akaygun and Loretta Jones: The effects of computer visualizations on students' mental models of dynamic equilibrium / 19.30-19.50 Discussion
20.00-23.00 Symposium dinner
SUNDAY, 7 NOVEMBER 2010
Session 6 (09.00-10.30): CHEMICAL BONDING, PART I
09.00-09.40 Avi Hofstein: Teaching and learning the concept of chemical bonding / 09.40-10.10 Rachel Mamlok-Naaman: The bonding concept: twenty years of misconceptions of chemistry high school students / 10.10-10.30 Discussion / 10.30-11.00 Coffee break
Session 7 (11.00-12.20): CHEMICAL BONDING, PART II
11.00-11.30 Tami Levy Nahum: New directions for teaching the chemical bonding concept - A new bottom-up framework / 11.30-12.00 Georgios Tsaparlis and Eleni Pappa Intra- and inter-molecular bonding: learning hierarchies in the literature of general chemistry and in the States-Of-Matter Approach (SOMA) / 12.00-12.20 Discussion
12.30-14.00 Lunch break
Session 8 (14.15-16.50): LEARNING PROGRESSIONS FOR TEACHING A PARTICLE MODEL OF MATTER, part II / STUDENTS' AND TEACHERS' MENTAL MODELS OF THE PARTICULATE NATURE OF MATTER, part II
14.15-15.30* Joseph Krajcik Supporting students in building a particle model of matter *(including a discussion part at the end of the presentation) / 15.30-16.00 Ajda Kahveci: Assessing student conceptions of the particulate structure of matter: two-tier testing / 16.00-16.30 Canan Nakiboglu and Keith S. Taber: Turkish students' perceptions of the atom in relation to a common teaching analogy / 16.30-16.50 Discussion/
17.00-19.30 Optional social activity: Walk and coffee at Monastiraki and Theseion
20.00-23.00 Optional dinner at a restaurant
MONDAY, 8 NOVEMBER 2010
Session 9 (08.30-10.30): CHEMICAL REACTIONS, CHEMICAL PHENOMENA
08.30-09.00 Vicente Talanquer: How do chemistry students design chemical substances and processes? / 09.00-09.30 Iztok Devetak, Janez Vogrinc, and Sasa A. Glazar: The influence of submicrorepresentations on pre-service primary school teachers' understanding of the chemical reactions between halogens / 09.30-10.00 Karina Adbo and Keith S. Taber: Developing chemical understanding in the explanatory vacuum: Swedish high schools students' use of an anthropomorphic conceptual framework to make sense of chemical phenomena / 10.00-10.30 Discussion / 10.30-11.00 Coffee break
Session 10 (11.00-12.30): HISTORY AND PHILOSOPHY OF SCIENCE / QUANTUM MECHANICS, QUANTUM CHEMISTRY
11.00-11.30 Constantine D. Skordoulis: Investigating the historical development of the concept of matter from ancient atomism to quantum mechanics / 11.30-11.50 Canan Nakiboglu The relation of prospective chemistry teachers' working memory capacity with their cognitive structure variables: the case of quantum mechanical theory of atom / 11.50-12.10 Georgios Tsaparlis, Georgios Papaphotis, and Christina Stefani Teaching and learning the basic quantum chemical concepts: conceptual versus algorithmic learning, students' levels of explanations, models, and misconceptions, and attempts at conceptual change/ 12.10-12.30 Discussion
12.30-13.15 Conclusions and closing of the Symposium
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών
ΦΥΣΙΚΗ και ΑΝΘΡΩΠΟΣ
"Ερευνητικά αποτελέσματα και τεχνολογίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής"
Πάτρα, 17 - 21 Μαρτίου 2010
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Φυσικών:
ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ - Οραματιζόμενοι το σχολείο του αύριο
Ξενοδοχείο NEGREPONTE, Ερέτρια Εύβοιας, 23-25 Νοεμβρίου 2008
5ο Πανελλήνιο Συνέδριο (με διεθνή συμμετοχή):
Επιστήμη και Κοινωνία: Οι Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση
Ιωάννινα, 7-9 Νοεμβρίου 2008
Προσυνεδριακές/Παράλληλες Εκδηλώσεις: Φεστιβάλ Επιστήμης
Ιωάννινα, 6-9 Νοεμβρίου 2008
4ο Συνέδριο Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΕΔΙΦΕ)
Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία φυσικών επιστημών: κριτική θεώρηση και προοπτικές
Θεσσαλονίκη 9-11 Μαίου 2008
12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΕΦ
Η Φυσική στη ζωή μας - Οι επιδράσεις της Φυσικής στην κοινωνική διαμόρφωση, στην παραγωγική διαδικασία και στην εκπαιδευτική πράξη
Καβάλα 20-23 Μαρτίου 2008
Οι Φυσικές Επιστήμες στο Προσκήνιο 2
5οι Πανελλήνιοι Αγώνες Κατασκευών και Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών
9ο Συνέδριο Χημείας Ελλάδας-Κύπρου
"Χημεία και Αειφόρος Ανάπτυξη"
ΛΑΡΝΑΚΑ, ΚΥΠΡΟΣ, 27-30 Απριλίου 2007
10o Κοινό Συνέδριο των Ενώσεων Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών
1-4 Μαρτίου 2007, ΚΕΡΚΥΡΑ
Φυσική: Η Επιστήμη της Έρευνας και της Παιδείας
7o Πανελλήνιο Συνέδριο Περιβάλλοντος
24-26 Νοεμβρίου 2006, ΚΟΝΙΤΣΑ
3ο Συνέδριο Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
(ΕΔΙΦΕ): Μέθοδοι και Τεχνολογίες Μάθησης
ΒΟΛΟΣ, 7-9 Απριλίου 2006
_____________________________________________________________________