ΚοΔιΦΕΕΤ - Αρχική
Περί ΚοΔιΦΕΕΤ
5ο Συνέδριο
Επόμενο Συνέδριο
Προηγούμενα Συνέδρια
Πρακτικά Συνεδρίων
PARSEL
Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ελλάδα
Βιβλιογραφική Ενημέρωση
Προσεχή Διεθνή Συνέδρια
Διεθνή περιοδικά
Ειδήσεις και Ανακοινώσεις

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο

"Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και
Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση"


To συνέδριο διοργανώθηκε από:

την Παιδαγωγική Σχολή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, με συνδιοργανωτές:

το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, το Τμήμα Νηπιαγωγών,
την ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (ΕΝΕΦΕΤ),
την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και τον Δήμο Φλώρινας.

________________________________________________________________________

(22-02-2021) ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ 11ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

  • Στην ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: http://synedrio2019.enephet.gr/?page_id=1386 έχει αναρτηθεί σε τελική μορφή ο Τόμος των Πρακτικών του συνεδρίου (βλ. και σελίδα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ του παρόντος ιστοτόπου).
    _______________________________________________________________________

    Πληροφορίες για το Συνέδριο

    Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, στις 18-21 Απριλίου 2019, στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στη Φλώρινα.
    Το θέμα ήταν: «Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι.»
    Το συνέδριο παρηκολούθησαν περί τα 400 άτομα. Οι σύνεδροι ήταν μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ, εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, μεταπτυχιακοί σπουδαστές, καθώς και προπτυχιακοί φοιτητές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων φ.ε. Υπήρξε πολύ ικανοποιητική συμμετοχή τόσο στις κεντρικές ομιλίες όσο και σε όλες τις παράλληλες συνεδρίες, στα εργαστήρια και στα στρογγυλά τραπέζια. Το πρόγραμμα του συνεδρίου, μαζί με τις περιλήψεις των εργασιών, διανεμήθηκε στους συνέδρους σε έντυπο τεύχος.

  • Στην ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ του συνεδρίου θα βρείτε πληροφορίες για τo πλαίσιο, τους σκοπούς και άλλες πληροφορίες. Ακόμη είναι αναρτημένο (υπό μορφή αρχείου pdf)) και το βιβλίο με το πλήρες πρόγραμμα και τις περιλήψεις των εργασιών (βλ. λήμμα: 11ο Συνέδριο) Οι συνόψεις των υποβληθεισών εργασιών κρίθηκαν ανωνύμως από δύο ανεξάρτητους κριτές η καθεμία.

    Οργανωτική Επιτροπή:

    1. Σπύρτου Aννα, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Πρόεδρος της επιτροπής
    2. Παπαδοπούλου Πηνελόπη, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    3. Μαλανδράκης Γεώργιος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    4. Ζουπίδης Αναστάσιος, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    5. Καριώτογλου Πέτρος, Ομότιμος-Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    6. Αμπράζης Αλέξανδρος, Υποψήφιος διδάκτορας
    7. Μάνου Λεωνίδας, Υποψήφιος διδάκτορας
    8. Πέικος Γιώργος, Υποψήφιος διδάκτορας
    9. Σεμερτζίδης Γιώργος, Ειδικό Τεχνικό Επιστημονικό Προσωπικό
    10. Στράγγας Αντώνης, Υποψήφιος διδάκτορας
    11. Χαϊτίδου Μαρία, Υποψήφιος διδάκτορας
    12. Ζάχου Γιώτα, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

    Επιστημονική Επιτροπή:

    Αθανασίου Κυριάκος, Ομότιμος-Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Αντώνογλου Λεμονιά, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Ασημόπουλος Στέφανος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    Βαβουγυιός Διονύσιος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    Βελέντζας Aθανάσιος, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
    Γαλάνη Αποστολία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Γαλανοπούλου Κωνσταντίνα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Γαβριλάκης Κωνσταντίνος, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Γεωργίου Μάρθα, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Γκικοπούλου Ράνια, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Γκιόλμας Αριστοτέλης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Δημητριάδη Κυριακή, Διδάκτορας – Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
    Δημητρίου Αναστασία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Ευαγγέλου Φίλιππος, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    Ζαχαρία Ζαχαρίας, Πανεπιστήμιο Κύπρου
    Ζουπίδης Αναστάσιος, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    Ιμβριώτη Δέσποινα, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    Ιωαννίδης Γεώργιος, Πανεπιστήμιο Πατρών
    Καλαϊτζιδάκη Μαριάννα, Πανεπιστήμιο Κρήτης
    Καλκάνης Γεώργιος, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Καλλέρη Μαρία, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Καλογιαννάκης Μιχαήλ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
    Καπότης Ευστράτιος, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Καριώτογλου Πέτρος, Ομότιμος-Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    Καρνέζου Μαρία, Κέντρο Διάδοσης Επιστήμων & Μουσείο Τεχνολογίας
    Καρύδας Απόστολος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου
    Κεβρεκίδης Θεόδωρος, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Κλωνάρη Κατερίνα, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
    Κόλλας Σπύρος, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    Κολιόπουλος Δημήτριος, Πανεπιστήμιο Πατρών
    Κόλλιας Βασίλειος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    Κολοκούρη Ελένη, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    Κορφιάτης Κωνσταντίνος, Πανεπιστήμιο Κύπρου
    Κουλουγλιώτης Διονύσιος, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
    Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος, Πανεπιστήμιο Κύπρου
    Κώτσης Κωνσταντίνος, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Μόγιας Αθανάσιος, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Λαμπρινός Νικόλαος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Λεύκος Ιωάννης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
    Μαλανδράκης Γεώργιος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Μανδρίκας Αχιλλέας, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου
    Μαυρικάκη Ευαγγελία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    Μικρόπουλος Αναστάσιος, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Μιχαηλίδη Έμιλυ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
    Μιχαηλίδης Παναγιώτης, Πανεπιστήμιο Κρήτης
    Μολοχίδης Αναστάσιος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Νάννη Ευτυχία, Υποδιευθύντρια Δ.ΙΕΚ
    Νταλαούτη Παρασκευή, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
    Πανταζή Λιάννα, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Παντίδος Παναγιώτης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Παππά Ελένη, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Παπαλεξόπουλος Παναγιώτης, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Παπαγεωργίου Γεώργιος, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Παπαδοπούλου Πηνελόπη, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    Παρασκευάς Απόστολος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου
    Παρασκευόπουλος Στέφανος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    Πατσαδάκης Μανώλης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου
    Πατρινόπουλος Ματθαίος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου
    Πλακίτση Κατερίνα, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Πνευματικός Δημήτριος, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    Πολάτογλου Χαρίτων, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Πρίνου Λουκία, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Ραβάνης Κωνσταντίνος, Πανεπιστήμιο Πατρών
    Ράγκου Πολυξένη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Σάλτα Αικατερίνη, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Σέρογλου Φανή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Σγουρός Γιάννης, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Σιγάλας Μιχάλης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Σκορδούλης Κωνσταντίνος, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Σκουμιός Μιχαήλ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
    Σμυρναίου Ζαχαρούλα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Σούλιος Ιωάννης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου
    Σπηλιωτοπούλου Βασιλική, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πατρών
    Σπύρτου Aννα, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
    Σταμοβλάσης Δημήτριος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Σταμούλης Ευθύμιος, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
    Σταράκης Ιωάννης, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
    Σταύρου Δημήτριος, Πανεπιστήμιο Κρήτης
    Στεφανίδου Κωνσταντίνα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Στεφανή Χριστίνα, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Στύλος Γεώργιος, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Σωτηρόπουλος Δημήτριος, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Ταραμόπουλος Αθανάσιος, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Τσάκωνας Παναγιώτης, Πανεπιστήμιο Πειραιά
    Τζανάκης Κωνσταντίνος, Πανεπιστήμιο Κρήτης
    Τζιμογιάννης Αθανάσιος, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
    Τζουγκράκη Χρύσα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Τσαπαρλής Γεώργιος, Ομότιμος, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Τσελφές Βασίλειος, Ομότιμος-Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Τσιτουρίδου Μελπομένη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Τσιχουρίδης Χαρίλαος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    Φασουλόπουλος Γεώργιος, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Φώτου Νικόλαος, University of Lincoln, UK
    Χαλκιά Κρυσταλλία, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    ΧαλκίδηςAνθιμος, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    Χανιωτάκης Νικόλαος, Πανεπιστήμιο Κρήτης
    Χαριστός Νικόλαος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Χαρίτος Κωνσταντίνος, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Χατζηκρανιώτης Ευριπίδης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Χρηστίδου Βασιλεία, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    Ψύλλος Δημήτριος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
    Ψυχάρης Σαράντος, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Αθηνών.

    Στατιστικά 10ου Συνεδρίου

    Στο συνέδριο παρουσιάσθηκαν:

    • 2 προσκεκλημένες ομιλίες
    • 2 συμπόσια, με 12 εργασίες
    • 142 προφορικές ανακοινώσεις (εκτός από τα συμπόσια) συν 10 εργασίες εφαρμογής
    • 2 συνεδρίες αφίσας, με 16 αναρτημένες εργασίες
    • 2 στρογγυλά τραπέζια
    • 9 εργαστήρια
    Σύνολο εργασιών: 180 (συν τις 2 προσκεκλημένες ομιλίες). Σύνολο συγγραφέων: 350.

    Προσκεκλημένοι ομιλητές:

    1. Jari Lavonen, Professor of Physics and Chemistry Education at the University of Helsinki, Finland
    2. Graca S. Carvalho, Full Professor of the University of Minho, Braga, Portugal, and Director of the Research Centre on Child Studies (CIEC) of the same University.

  • Πρακτικά Συνεδρίου:

    Τα πρακτικά (πλήρεις εργασίες) του συνεδρίου έχουν δημοσιευθεί σε έναν τόμο, υπό μορφή αρχείου Pdf, που είναι διαθέσιμος από τη διεύθυνση:
    http://synedrio2019.enephet.gr/?page_id=1386 (βλ. και σελίδα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ του παρόντος ιστοτόπου)

    [<< Προηγούμενο]   [Επόμενο >>]