για καλύτερους εκπαιδευτικούς
για καλύτερη παιδεία
Οι συγγραφείς πρέπει να υποβάλουν μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2006 το πλήρες κείμενο της εργασίας τους. Οι πλήρεις εργασίες θα τεθούν σε επιστημονική κρίση (από τους ίδιους κριτές που θα έχουν κρίνει τις περιλήψεις) και θα εκδοθούν σε CD-ROM που θα είναι έτοιμο και θα διανεμηθεί κατά το Συνέδριο. Επίσης, θα δημοσιευθούν μέσα στο β΄ εξάμηνο του 2007 στο Διαδίκτυο, με δωρεάν διάθεση [από τον Κόμβο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΚοΔιΦΕΕΤ)]. |
ΟΙ ΠΛΗΡΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΡΟΠΟΥΣ:
|
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΔΕΤΑΙ * Οι εργασίες απευθύνονται κυρίως σε εκπαιδευτικούς της πράξης. Γι' αυτό είναι καλύτερο να μην είναι πολύ λεπτομερείς (ιδίως σε σχέση με την μεθοδολογία και τα αποτελέσματα). Αυτός είναι ο λόγος που γίνεται περιορισμός στον αριθμό των σελίδων. |
(4 ΚΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ) Τίτλος της εργασίας (ΑRIAL, πεζά γράμματα, μέγεθος 13, μαύρα, κεντραρισμένα) Ανδρέας Β. Συγγραφέας-1, Βασίλειος Δ. Συγγραφέας-2 1 Υπηρεσία (πανεπιστήμιο, σχολείο κ.λπ.) και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Συγγραφέα-1 Περίληψη. (Μέχρι 150 λέξεις, Τimes New Roman, Μέγεθος 11, ενιαίο κείμενο, χωρίς παραγράφους και βιβλιογραφικές παραπομπές). Σε αυτή την εργασία παρουσιάζονται προβλήματα και παρανοήσεις κατά τη διδασκαλία των ... Εισαγωγή (ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: Τimes New Roman, Μέγεθος 12. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΧΩΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΘΕΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ, ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ 11)
Σε αυτή την εργασία παρουσιάζονται προβλήματα και παρανοήσεις κατά τη διδασκαλία των εννοιών στο μάθημα της χημείας γ΄ λυκείου. Η αφηρημένη και συμβολική φύση των εννοιών αυτών αλλά και η προσπάθεια για απλοποίησή τους, καθιστούν το έδαφος πρόσφορο για παρανοήσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο διδάσκων πολλά. Η ταυτότητα της έρευνας
Η έρευνα έγινε τον Οκτώβριο του 2001 με ερωτηματολόγιο και συνεντεύξεις σε πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες ... Αποτελέσματα και σχόλια
Αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας
Πίνακας 1: Oι ερωτήσεις της έρευνας που αναφέρονται στο κείμενο. (ΜΕΓΕΘΟΣ 11) Συμπεράσματα και συνέπειες για την διδακτική πράξη
Παραπομπές (Μέγεθος 11, τοποθετημένες αλφαβητικά - για τον ίδιο συγγραφέα χρονολογικά - πρώτα οι ελληνόγλωσσες κι έπειτα χωριστά οι ξενόγλωσσες)
|