ΚοΔιΦΕΕΤ - Αρχική
Ανακοίνωση 5ου Συνεδρίου - Αρχική
Αφίσα Συνεδρίου
Στόχοι - Πλαίσιο
Οργάνωση
Χορηγοί
Γενικές Πληροφορίες
Κεντρικοί Ομιλητές
Πρόγραμμα Συνεδρίου
Τόπος
Τέλος Εγγραφής
Δήλωση Προεγγραφής
Σημαντικές Ημερομηνίες
Οδηγίες για την συγγραφή και την υποβολή των περιλήψεων
Οδηγίες για την υποβολή προτάσεων για συμπόσια
Εργαστήρια - Workshops
Οδηγίες για την συγγραφή και υποβολή των πλήρων εργασιών
Οργανωτική Επιτροπή
Επιστημονική Επιτροπή
Ταξιδεύοντας προς και από τα Ιωάννινα
Διαμονή
Φαγητό στο Πανεπιστήμιο

Κεντρικοί Ομιλητές και Τίτλοι Ομιλιών

Alex H. Johnstone, ομότιμος καθηγητής διδακτικής φυσικών επιστημών, University of Glasgow, UK
http://www.rsc.org/images/AHJ%20biography%20revised_tcm18-52105.pdf

Science education: we know the answers; let's look at the problems
(Διδακτική φυσικών επιστημών: ξέρουμε τις απαντήσεις - ας κοιτάξουμε τα προβλήματα)

Hibrahim A. Halloun, Department of Physics and Astronomy, Arizona State University, ΗΠΑ / αναπλ. καθηγητής φυσικής και διδακτικής φυσικών επιστημών, Lebanese University of Beirut, Βηρυττός, Λίβανος  
http://modeling.la.asu.edu/halloun/welcome.html

Model-centered, assessment-guided learning and instruction in science
(Μάθηση και διδασκαλία των φυσικών επιστημών εστιασμένη σε μοντέλα και καθοδηγούμενη από την αξιολόγηση)

Σταμάτης Αλαχιώτης, καθ. γενετικής, Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών, πρώην πρόεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Η βιολογία της παιδείας και η παιδεία της διαθεματικότητας

Απόστολος Κατσίκης, καθηγητής διδακτικής της γεωγραφίας και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Γεωγραφία και γεωγραφική εκπαίδευση στον κόσμο του 21ου αιώνα

Παναγιώτης Μιχαηλίδης, καθηγητής θετικών επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Νέες τεχνολογίες και διδακτική των φυσικών επιστημών

Παύλος Μίχας, αναπλ. καθηγητής, ΠΤΔΕ, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Εφαρμόζοντας την εποικοδομητική προσέγγιση της ΜcDermott στη διδασκαλία της φυσικής

Μιχαήλ Σκούλλος, καθηγητής χημείας περιβάλλοντος, Τμήμα Χημείας, Πανεπιστήμιο Αθηνών

Εννοιολογικές διευκρινήσεις για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ) όπως αντικατοπτρίζονται σε δείκτες της Στρατηγικής της UNECE

Νικόλαος Σπυρέλλης, καθηγητής γενικής χημείας, Τμήμα Χημικών Μηχανικών, ΕΜΠ

Το μάθημα της χημείας: δυσχέρειες και προοπτικές.

Βασίλης Τσελφές, αναπλ. καθηγητής, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Αθηνών

Διδακτική και διδασκαλία-μάθηση φυσικών επιστημών: αναπαράσταση έναντι παρέμβασης

Δημήτριος Ψύλλος, καθηγητής διδακτικής φ.ε.και εκπαιδευτικής τεχνολογίας, ΠΤΔΕ,  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Μοντέλα και κόσμοι στους εικονικούς χώρους