ΟΔΗΓΙΑ: Κάνοντας κλικ πάνω στον τίτλο μιας ενότητας, θα εμφανιστούν οι τίτλοι των εργασιών της ενότητας. Οι εργασίες είναι σε μορφή pdf. Για να διαβάσετε μια εργασία, κάντε κλικ πάνω στον τίτλο της. Μπορείτε να διατηρείτε ανοιχτές όσες ενότητες θέλετε.
Kάνοντας κλικ στον τίτλο μιας ήδη ανοιχτής ενότητας, οι τίτλοι των εργασιών της θα κρυφτούν από την οθόνη σας.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ (του προέδρου της οργανωτικής επιτροπής του συνεδρίου)
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου - Πρόταση για ίδρυση Παιδαγωγικού Τμήματος Θετικών Επιστημών
Γεώργιος Τσαπαρλής ( 286753 bytes)
A-1 ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
A-2 ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πώς ανταποκρίνονται σε γραπτά αφηγηματικά κείμενα, που περιλαμβάνουν επιστημονικές έννοιες, οι μαθητές της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
Ελένη Παπαθανασίου ( 373053 bytes)
Η ικανοποιητική δεξιότητα των τυφλών μαθητών στη διαδικασία της μέτρησης, σε αντίθεση με τους βλέποντες, τεκμήριο ορθότερης αντίληψης διαστάσεων αντικειμένων και εννοιών της φυσικής
Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης ( 324494 bytes)
Διερεύνηση των μεταγνωστικών εμπειριών των μαθητών του δημοτικού σε έννοιες της θερμότητας και η χρήση δικτυακού εργαλείου για την αποτύπωση συμπεριφοράς
Σαράντος Ψυχάρης, Πρόδρομος Προδρόμου, Αριστείδου Ζήνα, Μαυρομάτη Ιωάννα ( 364515 bytes)
Μια εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία της ενέργειας στο Δημοτικό Σχολείο: πιλοτική εφαρμογή
Κυριακή Καμίδου, Aννα Σπύρτου, Πέτρος Καριώτογλου ( 374005 bytes)
Διδακτικές επισημάνσεις για το περιεχόμενο της ενέργειας στα νέα σχολικά εγχειρίδια της Ε' και ΣΤ' τάξης του Δημοτικού σχολείου
Αννα Σπύρτου ( 336104 bytes)
Η εννοιολογική ανάπτυξη των παιδιών μέσα από τη χρήση της γλώσσας: η περίπτωση των εργοστασίων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας
Γεώργιος Μαλανδράκης ( 360905 bytes)
Έρευνα για τις αντιλήψεις των μαθητών ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου για το απλό ηλεκτρικό κύκλωμα
Παρασκευάς Θ. Παρασκευάς, Δημήτρης Αλιμήσης ( 531256 bytes)
Αναστοχασμός και μεταγνωστικές δεξιότητες κατά την επίλυση προβλημάτων φυσικής με απλά ηλεκτρικά κυκλώματα
Ιωάννης Σούλιος, Ελυθερία Γωνίδα, Δημήτρης Ψύλλος ( 347341 bytes)
Σχεδιασμός και χαρακτηριστικά ενός διαδραστικού πολυμεσικού λογισμικού για την προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία:
Ποια σώματα πλέουν και ποια βυθίζονται;
Σοφία Πλιάσα, Νικόλας Φαχαντίδης, Πέτρος Καριώτογλου ( 442237 bytes)
A-3 ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΣΥΜΠΟΣΙΟ: Σωματιδιακά μοντέλα και μικρόκοσμος στο δημοτικό σχολείο
A-4 ΣΥΜΠΟΣΙΟ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Πρωτοβάθμια Εκπ-Παίδευση στις-με τις Φυσικές Επιστήμες - Η βέλτιστη εφαρμογή των νέων βιβλίων Φυσικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
A-5 ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
A-6 ΑΤΥΠΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
A-7 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Αναβάθμιση της γνώσης των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας στη φυσική μέσα από τη συμμετοχή τους σε διαδικασίες διερεύνησης και διαδικασίες έρευνας δράσης
Μαρία Καλλέρη ( 352182 bytes)
Εφαρμογή στη σχολική πράξη της εποικοδομητικής προσέγγισης για τη διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών από φοιτητές των ΠΤΔΕ.
Σπύρος Κόλλας, Δημήτρης Σταύρου, Κρυσταλλία Χαλκιά ( 377370 bytes)
Επίπεδα επίγνωσης μελλοντικών εκπαιδευτικών ως προς την Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου: Η ανάπτυξη και ανάδειξή τους μέσα από το σχήμα επιχειρηματολογίας του Toulmin
Βάσω Σπηλιωτοπούλου ( 375560 bytes)
Συνεργατική διδακτική προσέγγιση σε φοιτητές φυσικής με σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων επεξήγησης - Ανάπτυξη, αξιολόγηση και σημασία
Φ. Χαϊμαλά, Η. Περάκης ( 375706 bytes)
Μετρήσεις, Ανάλυση Δεδομένων και Μαθηματική Μοντελοποίηση
Μια εργαστηριακή πρόταση για μελλοντικούς εκπαιδευτικούς
Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Μαρία Τσακίρη ( 536202 bytes)
Κατάρτιση των καθηγητών Φυσικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη διαμορφωτική αξιολόγηση: η αλληλεπίδραση της έρευνας, της διδασκαλίας και της εκπαιδευτικής πολιτικής.
Όλγα Γκιόκα ( 313232 bytes)
Πεποιθήσεις καθηγητών που δίδαξαν το μάθημα της χημείας ως προς το πλαίσιο εργασίας τους
Μαρία Γιαλλούση, Βασίλης Γιαλαμάς, Ευαγγελία Παυλάτου, Νίκος Σπυρέλλης ( 396321 bytes)
H Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου ως σχεδιαστική αρχή ανάπτυξης επιμορφωτικών προγραμμάτων: Αξιολόγηση μιας μελέτης περίπτωσης
Τάσος Μολοχίδης, Πέτρος Καριώτογλου, Δημήτρης Ψύλλος ( 334339 bytes)
Εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτικοί με περιορισμένες προγραμματιστικές γνώσεις δημιουργούν τις δικές τους προσομοιώσεις και οπτικοποιήσεις
- Εφαρμόζοντας στο κβαντικό άτομο του υδρογόνου
Βασίλειος Δημόπουλος, R.M. Sperandeo-Mineo, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης ( 444197 bytes)
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη στο πλαίσιο των δράσεων
του δικτύου MEdIES
Βασιλική Μαλωτίδη, Μιχαήλ Σκούλλος ( 487879 bytes)
A-8 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ - ΣΥΜΠΟΣΙΟ: Διδασκαλία και μάθηση των δυναμικών αλληλεπιδράσεων σε φοιτητές/φοιτήτριες Παιδαγωγικών Τμημάτων