ΟΔΗΓΙΑ: Κάνοντας κλικ πάνω στον τίτλο μιας ενότητας, θα εμφανιστούν οι τίτλοι των εργασιών της ενότητας. Οι εργασίες είναι σε μορφή pdf. Για να διαβάσετε μια εργασία, κάντε κλικ πάνω στον τίτλο της. Μπορείτε να διατηρείτε ανοιχτές όσες ενότητες θέλετε.
Kάνοντας κλικ στον τίτλο μιας ήδη ανοιχτής ενότητας, οι τίτλοι των εργασιών της θα κρυφτούν από την οθόνη σας.
Γ-1 ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παράγοντες που καθορίζουν τις στάσεις των καθηγητών φυσικών επιστημών για τις ΤΠΕ στη διδασκαλία τους
Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Αναστασία Σιόρεντα ( 403304 bytes)
Διερεύνηση των πεποιθήσεων και των πρακτικών εν υπηρεσία εκπαιδευτικών για το ρόλο των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη μάθηση και στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες
Ροδοθέα Φ. Χατζηλουκά, Ελένη Α. Κύζα, Ζαχαρίας Χ. Ζαχαρία, Κωνσταντίνος Π. Κωνσταντίνου ( 451139 bytes)
Η Συμβολή των δυναμικών οπτικοποιήσεων στη διδασκαλία/μάθηση φυσικών, μηχανικών και πειραματικών διαδικασιών - Μια εφαρμογή σε φοιτητές/υποψήφιους και επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Κοσμάς Μ. Δενδρινός, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης ( 496514 bytes)
eduWeb: ένα αλληλεπιδραστικό εργαλείο για τη σύνθεση εφαρμογών πολυμέσων
E. Χατζηκρανιώτης, Ν. Ζήσης, Δ. Ψύλλος ( 897060 bytes)
Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής: Ένα προπτυχιακό μάθημα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Σίμος Αναγνωστάκης, Παναγιώτης Γ. Μιχαηλίδης ( 387902 bytes)
Ερευνώντας το 'μαύρο κουτί': Η στερεοσκοπία σε εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα για τη φυσική
Νικηφόρος Μ. Παπαχρήστος, Αναστάσιος Α. Μικρόπουλος ( 418037 bytes)
Ευρυζωνικότητα και τηλεκπαίδευση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό - Φορείς και προγράμματα για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση
Τσαμπίκα Μακρογιάννη, Γεώργιος Δεστές, Δημήτριος Τσουκαλάς, Βασιλική Σαμαρά ( 586138 bytes)
Οι ΤΠΕ και οι φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ. Μια πρώτη προσέγγιση μιας σχέσης αμφιθυμίας στάσεων και πρακτικών
Μιχάλης Καλογιαννάκης, Σταμάτης Παπαδάκης ( 385158 bytes)
Σχεδίαση και πιλοτική εφαρμογή ενός Διαδικτυακού Λογισμικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών σε δυσπρόσιτα σχολεία
Α. Ζουπίδης ( 664369 bytes)
Το Matlab ως Εργαλείο για τη Διδασκαλία του Μαθήματος "Αυτοματισμοί και Σ.Α.Ε."
Σαράντος Ψυχάρης, Βασίλης Τάτσης ( 399101 bytes)
Επαναληπτικές διαδικασίες στην εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες, τα μαθηματικά και την πληροφορική
Σαράντος Ι. Οικονομίδης, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης ( 382291 bytes)
Η εφαρμογή διαχείρισης λογιστικών φύλλων Microsoft Excel ως εκπαιδευτικό εργαλείο μάθησης
Αθανάσιος Ι. Μάργαρης ( 360678 bytes)
Γ-2 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Από μια ερευνητική σε μια εκπαιδευτική δραστηριότητα: η περίπτωση του βαρυτοτροπισμού - Εργαστηριακό υλικό και εκπαιδευτικό λογισμικό
Βασίλειος Γρηγορίου, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης ( 649476 bytes)
Διερεύνηση της βελτίωσης της εννοιολογικής κατανόησης προπτυχιακών φοιτητών για τη θερμότητα και τη θερμοκρασία μέσα από εικονικά και πραγματικά περιβάλλοντα πειραματισμού
Γεώργιος Ολυμπίου, Ζαχαρίας Χ. Ζαχαρία, Μάριος Παπαευριπίδου ( 460113 bytes)
Διδασκαλία της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης με χρήση του προγράμματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης Camtasia Studio. Σύγκριση με την αντίστοιχη παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας
Γ. Ιατράκη, Λ. Περιβολαρόπουλος, Κ. Κώτσης ( 469161 bytes)
Μετρήσεις ακριβείας και δημιουργία απομονωμένου περιβάλλοντος στο σχολικό εργαστήριο Φυσικής με την αξιοποίηση των ΤΠΕ
Κων/νος Χ. Γεωργόπουλος, Γεώργιος Ευαγγελλάκης ( 644639 bytes)
Η συμβολή των προσομοιώσεων στη διδασκαλία της οπτικής στο Γυμνάσιο
Αννα Σαλπιγγίδου, Ανδρέας Λύρας, Σαμουήλ Κοέν, Αναστάσιος Μικρόπουλος ( 416402 bytes)
Διδακτική προσέγγιση των κρούσεων με προσομοιώσεις - Μια μελέτη περίπτωσης
Δημήτριος Δ. Αγγέλης, Αναστάσιος Α. Μικρόπουλος ( 427189 bytes)
Το λογισμικό μέσα από τα μάτια των μαθητών και των μαθητριών. Αξιολογώντας εκπαιδευτικό λογισμικό διδασκαλίας ηλεκτρικών κυκλωμάτων
Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Διονύσιος Βαβουγιός ( 459017 bytes)
Η Χρήση Applets στη διδασκαλία της Φυσικής. Παράδειγμα ενσωμάτωσής τους στη διδασκαλία της "Πρόσθεσης Δυνάμεων" της Γ' τάξης Γυμνασίου
Κωνσταντίνα Κοντόση ( 375345 bytes)
Προσομοίωση του μοντέλου ISING με τη γλώσσα FORTRAN και τη γλώσσα JAVA με τη χρήση περιοδικών και αντιπεριοδικών συνοριακών συνθηκών
Σαράντος Ψυχάρης, Ηρακλής Χρηστάκης ( 458115 bytes)
Χρήση των Νέων Τεχνολογιών στη διαδικασία της αξιολόγησης: Εφαρμογή στη Φυσική του Γυμνασίου
Κατερίνα Νασίκα, Ιωάννης Ρίζος ( 389093 bytes)
Η χρήση του προγράμματος Centra για σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλίας του τρίτου νόμου του Νεύτωνα.
Αν. Αναγνωστόπουλος, Λ. Περιβολαρόπουλος, Κ. Θ. Κώτσης ( 492104 bytes)
Γ-3 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Γ-4 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Γ-5 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Γ-6 ΣΥΜΠΟΣΙΟ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Το ΟΛΟκληρωμένο ΤΕΧΝΟλογικά και Μεθοδολογικά ΕκΠαιδευτικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών